Загалом Апк файл HiCare(old version)(HiCare (стара версія)) має рейтинг 8 з 10. Це сукупний рейтинг, більшість кращих додатків у магазині Google Play мають рейтинг 8 від 10.
Усього відгуків в магазині Google Play 8258. Загальна кількість п'ятизіркових відгуків 4965. Цей додаток був оцінений як поганий на 1322 кількістью користувачів.
Очікувана кількість завантажень приблизно 10,000,000+ в магазині Google Play HiCare(old version)(HiCare (стара версія)), що знаходиться в категорії Інструменти, з тегами huawei і була розроблена Huawei Internet Service.
Ви можете відвідати їхній веб-сайт
http://consumer.huawei.com/en/privacy-policy/index.htm / або відправити электронне письмо на адресу
jihao@huawei.com.
HiCare(old version)(HiCare (стара версія)) може бути встановлений на пристроях 4.2(Jelly Bean)+.
Ми надаємо лише оригінальні apk файли. Якщо які-небудь матеріали на цьому сайті порушують ваші права,
повідомте нас. Ви також можете завантажити apk файли на Google play і запустити його за допомогою емуляторів, таких як: nox, bluestacks та koplayer.
Версії програми HiCare(old version)(HiCare (стара версія)) apk доступні на нашому сайті: 2.0.4.301_OVE. Остання версія HiCare(old version)(HiCare (стара версія)) 2.0.4.301_OVE була завантажена 2017/01/07
HiCare надає професійні послуги з обслуговування клієнтів для пристроїв Huawei.
HiCare надає вам звичайні онлайнові послуги, включаючи обслуговування клієнтів, зворотній зв'язок, посібники користувача, сервісні центри та самообслуговування. Компанія HiCare має на меті запропонувати універсальний сервіс для сервісів післяпродажного обслуговування, щоб швидко виявити та вирішити будь-які проблеми, які ви стикаєтесь.
1. Сервісні центри
Шукайте адреси та номери своїх місцевих сервісних центрів.
2. Номер гарячої лінії
Шукайте місцеві номери телефонів та робочі години.
3. Гарантійна політика
Шукайте політику Huawei щодо післяпродажної гарантії у вашому регіоні.
4. Інструкції
Надайте посібник користувача, який містить вичерпні функції опису.
5. Форум
Надайте місце, де ви можете спілкуватися з іншими місцевими користувачами телефону.
6. Гарантійний стан
Ви можете перевірити інформацію про гарантії пристрою.
7. Вартість аксесуарів
Ви можете запитати ціни на екран, материнську плату, камеру та інші аксесуари.
8. Членство
Ви маєте чудовий досвід із членством у Huawei.
Коефіцієнт промоутерів 1.Net для роботи з користувачем та оптимізації інтерфейсу: після деякого використання пристрою Huawei ви можете отримати запит NPS для вдосконалення продукту. Ми сподіваємось на вашу активну участь, і ваш відгук нам важливий. 2. Випробувальна модифікація.